3 Ocak 2011 Pazartesi

Bak beyim, sana iki çift lafım var: Koskoca adamsın. İşin var, gücün var, herşeyin var. Yakışır mı sana farmville oynamak? Yakışır mı bunca gamerı bandwidthsiz bırakmak? Ama nasıl yakışmaz? Sen değil misin bütün gün facebookta gezen, 100 ms le oynamayı şu çocuklara çok gören?

Anlamıyor musun beyim? Bu çocuklar bu oyunu seviyor! Ama ben boşuna konuşuyorum. Lag nedir bilmeyen adama ms i, fps i anlatmaya çalışıyorum.

Hıh. sen masabaşı memur, aile babası, 9-5 mesai sahibi Saim Bey. Sen mi büyüksün? Hayır, ben büyüğüm! Ben, Yaşar Usta. Sen benim yanımda bir hiçsin, anlıyor musun, bir hiç! Gözümde bir piksel kadar bile değerin yok. Ama şunu iyi bil, ne raiderlara ne de pvp cilere hiç birşey yapamayacaksın. Düşüremeyeceksin, disconnect ettiremeyeceksin, wipe yedirtemeyeceksin bize. Çünkü biz birbirimize spam forward maillerle değil, sevgiyle bağlıyız. Bizler birbirimizi seviyoruz. Biz bir aileyiz. Biz bir gamer ailesiyiz. Bunu yıkmaya senin gücün yeter mi sanıyorsun?

Dokunma artık farmville'e, dokunma twitte' a, dokunma komik videoya, dokunma yurtdışı çıkış portlarına! Eğer onların ms'leri bir daha 1000lere fırlarsa.. ben, ömründe bir karıncayı bile incitmemiş Yaşar Usta, hiç düşünmeden çeker vururum seni. Anlıyo musun? Vururum ve dönüp arkama bakmam bile.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder